شب دلداری ام البنین
 
 
شب دلداری ام البنین

ام البنینم و شب دلداری من است

شب زنده دار فاطمه بیداری من است

امشب وصال فاطمه رادرک میکنم

دل بی قرار لحظه ی بیداری من است

بانوی من ! که لیله ی قدر علی تویی

چشم انتظار تو شب بیداری من است

با اینکه جای فاطمه را پر نمی کنم

اشک علی گواه حرم داری من است

طفلان عزیز و من چو کنیز بهشت و این

بالاترین مقام نکوکاری من است



 



نظرات شما عزیزان:

خداحافظ رفیق
ساعت10:03---5 ارديبهشت 1392
دیگر مرا ام البنین نگویید

زیرا که من دیگر پسر ندارم



شعر زیبایی بود
پاسخ: ممنون... یا زهرا...التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,